dijous, 15 de novembre del 2012

L'OÏDA

 DILLUNS, A L'HORA DE MÚSICA (DESDOBLAMENT), EL GRUP DE LES FLAUTES QUE VAM QUEDAR A L'AULA VAM INICIAR AQUESTA CONVERSA:
MESTRA: QUI SE'N RECORDA QUÈ FEIM ELS DILLUNS MENTRE LES GUITARRES SÓN A MÚSICA?
ÍKER- PROBANDO LAS FRUTAS, "NOCILLA", "MEL"...
SARA-" HEMOS CORTADO LA FOTO DEL POMELO
TRIANA- I TAMBÉ LLIMONA
MESTRA- I TOT AIXÒ DE TASTAR, PER QUÈ HO FÈIEM? QUÈ TREBALLÀVEM?
TÀNIA- DE LA LLENGUA
JORDI-SERVEIX PER TASTAR
JÚLIA- I EL NAS PER ENSUMAR
MIGUEL ÁNGEL- L'OLFACTE (TREBALLÀVEM L'OLFACTE)
ÍKER- (VAM ENSUMAR) PLANTES
TRIANA- ROMANÍ
MESTRA- I QUÈ MÉS VAM FER?
JÚLIA- ELS ULLS
MIGUEL ÁNGEL- SÓN PER MIRAR
NAIA- "PARA VERLO"
TANIA- "TOCAMOS A ALGUIEN Y SABEMOS QUIEN ERA"
MESTRA- I QUÈ PASSARIA SI NO TINGUÉSSIM OLFACTE O NAS?
TANIA- "NO PODRÍAMOS OLER"
SARA- " Y SI NO TENEMOS BOCA, NO PODEMOS HABLAR"
MIGUEL ÁNGEL- "SI NO TENEMOS PELO SEREMOS SIN-PELO"
NAIA- "SI NO TENEMOS "ULLS", NO PODEMOS VER"
MIGUEL ÁNGEL- "SI NO TENEMOS "LLENGUA" NO PODEMOS PROBAR"
NAIA- "NO PODREMOS MASTICAR"
JÚLIA- NO SABRÍEM QUIN GUST TÉ
SARA- "SI NO COMPRAN LAS MAMÁS NOCILLA, NO LA VAMOS A PROBAR"
ÍKER- "SI NO TENEMOS "LLENGUA", NO PODRÍAMOS PROBARLO Y NO SABEMOS QUE GUSTO ES.
MESTRA- MOLT BÉ, IDÒ AVUI TREBALLAREM UN ALTRE SENTIT, L'OÏDA
ÍKER- LES ORELLES SÓN PER ESCOLTAR
SARA- PER ESCOLTAR MÚSICA
TANIA- ESCOLTAR SA CANÇÓ
JORDI- ESCOLTAR MÚSICA, PER ESCOLATAR...
SARA- ESCOLTAR. "TAMBIEN PUEDO DORMIR ASÍ Y HACER SILENCIO"
TRIANA- PARA DORMIR BIEN
MESTRA- MOLT BÉ! LES ORELLES SÓN PER ESCOLTAR RENOUS I TAMBÉ SILENCI. I QUÈ MÉS PODEM ESCOLTAR?
SARA- EL PONI FA: HIIIIII
TANIA- "LOS CERDOS": GRRR GRRR
SARA- "LAS VACAS": MUUUU
ÍKER- "TAMBIÉN LOS TOROS"
JORDI- ELS CONILLS: XTU XTU
MESTRA- ELS ANIMALS FAN DIFERENTS RENOUS. I QUÈ MÉS PODEM ESCOLTAR?
SARA- "TAMBIÉN LAS COCACOLAS, CUANDO LAS ABRES HACEN: PXXXXX
TANIA- "EL RUIDO"

DESPRÉS D'AQUESTA CONVERSA VAM PRESENTAR 4 INSTRUMENTS QUE FAN DIFERENTS RENOUS, ENS VAN AGRADAR MOLT.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada